Općenito

  • Zasto rezervirati, n MARCO POLO TOURS-om?
    Nudimo ekskluzivni izbor apartmana u Rovinju i drugim dijelovima Hrvatske u kojima djelujemo u: Naš tim će Vam pružiti sve potrebne informacije, trebat će vam, tako da možete doživjeti grad kao lokalni stanovnik.
  • Je li usluga čišćenja uključena je u ukupnu cijenu?
    Za većinu stanova konačni čista uključena je u ukupnu cijenu. Za neke apartmane to nije tako, a bit će opisana u uvjetima zajedno s stan U opisu (nakon što ste odabrali datume).
  • Da li je stan uključuje posteljinu i ručnike?
    Da, svi naši apartmani uključuju posteljinu i ručnike (jedan set ručnika po osobi: kupka i ručnika). U nekim apartmanima možete zatražiti dodatni set ručnika za 5 € po setu. Molimo raspitajte se prije dolaska provjeriti je li ta usluga dostupna.
  • Je li internet uključeni u apartmanima?
    Ako stan ima WIFI / ADSL internet vezu na raspolaganju će biti detaljan u opisu apartmana i to je besplatno (uključeno u cijenu).
  • Kako mogu kontaktirati MARCO POLO TOURS Apartmani sredstvo?
    To je vrlo jednostavno. Možete nas kontaktirati putem:

Telefon: +385915180616

Skype: igor5rovic

E-mail: info@marcopolo.hr

  • Je manji dozvoljeno unajmiti stan?
    Ne, maloljetnici moraju biti u pratnji odrasle osobe kao pravnog zastupnika. Plaćanje
  • Da li konačna cijena uključuje PDV / drugih poreza?
    PDV i boravišna pristojba već je uključena u cijenu.
  • Hoću li morati platiti depozit?
    Svaka šteta u stanu prouzročenu tijekom boravka naplaćuje se kreditne kartice koja se koristi prilikom rezervacije. Ovisno o stanu šteta je polog u gotovini ili održati na kreditne kartice. Taj podatak će biti navedeno u opisu apartmana.
  • Mogu li platiti putem bankovnog transfera?
    Normalno bankovnoj uplatnici je prihvaćen. Međutim, neki apartmani prihvaćaju plaćanje putem bankovnog prijenosa. Ako želite platiti putem bankovnog transfera molimo da nas kontaktirate kako bi provjerili je li moguće i za više informacija.
  • Je li Marco Polo TOURS Apartmani web stranica sigurna za online plaćanja?
    Proces rezervacije putem naše web stranice je siguran (ovjerena od strane Paymill).

 

Otkazivanje

  • Kako mogu otkazati svoju rezervaciju?
    Ako želite otkazati rezervaciju, morate nas obavijestiti putem e-maila na: info@marcopolo.hr. Morate dobiti odgovor od programa Marco Polo TOURS Apartmani za potvrdu otkazivanja. Poništenje se ne mogu obraditi putem telefona.
  • Što će se dogoditi ako se mogu otkazati rezervaciju?
    Otkaz su predmet našeg otkaza kako je navedeno u našim uvjetima on-line. Ako nema otkaza naknada zbog tada bilo pre-paid računa naplaćen će biti vraćen natrag na kreditnu karticu izvorno je bio optužen dalje. Ako je otkaz naknadu odgovarajući iznos će se naplaćivati na kreditne kartice korištene prilikom rezervacije.

 

Rezervacije

  • Kako mogu napraviti rezervaciju?
    1. Posavjetujte dostupnost: na našoj web stranici potrage za našim raspoloživim apartmanima odabirom datume / broj gostiju putem okvir u gornjem lijevom kutu `potraga za availability’.
    2. Odaberite željenu stan: Nakon provođenja pretragu naći popis apartmana pokazat će uz cijenu za svoj boravak. Možete vidjeti više detalja pritiskom na “Detalji”. Možete rezervirati apartman pritiskom ‘Book’.
    3. Napišite svoje osobne podatke: Oblik rezervacija će biti prikazan za odabrani stan koji pokazuje cijenu i plaćanja unaprijed u slučaju da postoji jedan.
    4. Pre-paid (ako je potrebno): u slučaju da je plaćanje unaprijed to će biti naznačeno niže cijene. Stranica plaćanje će pokazati tijekom postupka rezervacije. Za sve rezervacije detalje kreditne kartice će se tražiti, čak i ako ne postoji pre-paid zbog.
    5. Potvrda: Nakon što je obrazac za rezervaciju je završena, uključujući i podaci o kreditnoj kartici, pojavit će se stranica za potvrdu s pojedinostima Vaše rezervacije broj. Također ćete dobiti obrazac potvrde i računa za naručene usluge putem e-maila.
  • Kako mogu provjeriti je li stan je dostupan za moje datume?
    Na našoj web stranici, potražite naše dostupne apartmana odabirom datume / broj gostiju putem okvir u gornjem lijevom kutu `pretrage za dostupnost
  • Kada ću dobiti obrazac potvrde putem e-maila?
    Dobit ćete obrazac potvrde putem e-pošte odmah nakon završetka postupka rezervacije. Molimo također provjerite mapu neželjene pošte ako ne možete pronaći!
  • Gdje mogu vidjeti stan adresu?
    Stan adresa je prikazan na Vašem potvrdnom obliku, kao i druge bitne informacije za vaš boravak kao broj kontakt Mobile, check in / out informacija, posebne usluge s vezama na našoj web stranici, itd.

Dolazak i duljina ostanka

  • Gdje mogu skupljati ključeve?
    MARCO POLO TOURS Apartmani predstavnik će vas dočekati u apartmanu u unaprijed dogovoreno vrijeme, ili u većini slučajeva vlasnik stana će vas čekati na check-in.
  • Od koliko sati mogu prijaviti?
    To će biti naznačeno na obrascu za potvrdu.
  • Što trebam učiniti ako imam kašnjenje na dolasku?
    Na dan dolaska, ako imate odgodu trebali nazvati naznačeno mobilni telefonski broj prikazan na obrascu za potvrdu. Ako želite promijeniti svoj ček na vrijeme i mogu nas obavijestiti nekoliko dana ili više prije dolaska možete nam poslati e-mail na: info@marcopolo.hr
  • Do koliko sati moram napustiti stan?
    Normalno check out vrijeme je do 10 sati. Međutim, to ovisi o stanu i bit će jasno naznačeno na obrascu za potvrdu.
  • Mogu li pohraniti svoju prtljagu u stanu na moj dan odlaska?
    Ako želite pohraniti svoju prtljagu u stanu nakon 10:00 morate nas nazvati dan prije provjerite da li je to moguće (jer to ovisi ako postoji još jedan dolazak na taj dan ili ne).
  • Ako imam problema tijekom boravka u stanu u kojem bih trebao nazvati?
    Te bi trebao nazvati broj mobitela telefon kontakt kako je navedeno na obrascu za potvrdu.
  • Putujem sa djetetom, ima li bebin krevetić i stolica uključena u stanu?
    U slučaju da vam je potrebna bebin krevetić i stolica molimo vas da nas obavijestite prilikom rezervacije (u `dodatni information’ poglavlje ili prije dolaska putem e-maila: info@marcopolo.hr~~pobj Imajte na umu da, ako je potrebno više od jednog bebe krevetić ili stolica bit će dodatni trošak (molimo kontaktirajte nas za više informacija).
  • Postoji li usluga čišćenja uključena za vrijeme mog boravka?
    Obično postoji jedan usluga čišćenja uključena u cijenu boravka 8 ili više noći (za rezervacije od 8 noći, usluga čišćenja ne uključuje mijenjanje posteljine / ručnika. Za boravak od 9+ noći je došlo do promjene posteljine / ručnici uključeni ). Ove sluškinja usluge ne nude se u svim apartmanima. Molimo da nas kontaktirate za više informacija.